notice
My Purchase Requisitions unavailable: April 30 to May 3
SERVICE INTERRUPTION: My Purchase Requisitions will be temporarily offline from Saturday, April 30, 2022 at 5 pm to Tuesday, May 3, 2022 at 9 am to facilitate Concordia’s fiscal year-end processing.
If you have questions about this shutdown, contact the IT Service Desk by email at help@concordia.ca or call 514-848-2424, ext. 7613 to speak with a Service Desk agent between 8:00am and 11:00pm on weekdays and between 9:00am and 4:30pm on weekends.
---
INTERRUPTION DE SERVICE : My Purchase Requisitions sera interrompu temporairement le samedi 30 avril 2022 à 17 heures jusqu’au mardi 3 mai 2022 à 9 heures, afin de faciliter le processus de fin d’exercice de l’Université.
Si vous avez des questions sur la période de fermeture, écrivez au Service d’assistance d’IITS à help@concordia.ca ou, pour parler à une agente ou un agent préposé, téléphonez au 514 848-2424, poste 7613, entre 8 h et 23 h, du lundi au vendredi, et entre 9 h et 16h30 le samedi et dimanche.