notice
My Purchase Requisitions unavailable: April 30 to May 2
SERVICE INTERRUPTION: My Purchase Requisitions will be temporarily offline from Sunday, April 30, 2023 at 5 pm to Tuesday, May 2, 2023 at 9 am to facilitate Concordia’s fiscal year-end processing.
If you have questions about this shutdown, contact the IT Service Desk by email at help@concordia.ca or call 514-848-2424, ext. 7613 to speak with a Service Desk agent between 8:00am and 10:00pm on weekdays and between 9:00am and 5:00pm on weekends.
---
INTERRUPTION DE SERVICE : My Purchase Requisitions sera interrompu temporairement le dimanche 30 avril 2023 à 17 heures jusqu’au mardi 2 mai 2023 à 9 heures, afin de faciliter le processus de fin d’exercice de l’Université.
Si vous avez des questions sur la période de fermeture, écrivez au Service d’assistance d’IITS à help@concordia.ca ou, pour parler à une agente ou un agent préposé, téléphonez au 514 848-2424, poste 7613, entre 8 h et 22 h, du lundi au vendredi, et entre 9 h et 17 h le samedi et dimanche.