notice
MS Outlook Email Service Intermittently Delayed - RESOLVED
UPDATE:
As of 3:46 p.m. April 17, the service has been restored.
-----
MS Outlook Email Service Intermittently Delayed
As of 12:12 p.m. April 17: Some users' inbound and outbound email messages may be experiencing an intermittently delay when using Microsoft Outlook. We are closely monitoring the situation and status updates are being provided regularly by Microsoft.
If you have any questions or concerns, please contact the IT Service Desk by email at help@concordia.ca or call 514-848-2424, ext. 7613.
Mise à jour:
Depuis 15h46 le 17 avril, le service a été rétabli.
-----
Retard intermittent du Courriel de MS Outlook
À partir de 12h12 le 17 avril : Les messages électroniques entrants et sortants de certains utilisateurs peuvent connaître un retard intermittent lorsqu'ils utilisent Microsoft Outlook. Nous suivons de près la situation et des mises à jour sont régulièrement fournies par Microsoft Outlook
Si vous avez des questions ou des préoccupations, veuillez communiquer avec le bureau de service des TI par courriel à help@concordia.ca ou par téléphone au 514-848-2424, poste 7613.