Skip to main content
notice

UPDATE - FAS02SGW shared drives are currently intermittent: Resolved

June 19, 2024
|


Version française

UPDATE:

As of 7:00am: Access to FAS02SGW drives has been fully restored. 

If you have any questions or concerns, please contact the IT Service Desk by email at help@concordia.ca or call 514-848-2424, ext. 7613. 

--

UPDATE:

We continue to experience issues accessing FAS02SGW drives. We are working diligently to have the service fully restored for tomorrow morning. We are sorry for the inconvenience and thank you for your patience and understanding.

---

UPDATE:

As of 3:15pm, June 17: Some shared drives on FAS02SGW have come back up and are available intermittently. We are continuing to investigate and troubleshoot the issue.

---

FAS02SGW shared drives are currently unavailable. 

As of 9:15am, June 17: FAS02SGW shared drives are currently unavailable. We are investigating and working quickly to resolve the issue. We will be updating this information as we know more. 

If you have any questions or concerns, please contact the IT Service Desk by email at help@concordia.ca or call 514-848-2424, ext. 7613. 

--

Mise à jour:

À partir de 7h00 : l'accès aux lecteurs FAS02SGW a été entièrement rétabli. 

Si vous avez des questions ou des préoccupations, veuillez communiquer avec le bureau de service des TI par courriel à help@concordia.ca ou par téléphone au 514-848-2424, poste 7613.

--

Mise à jour:

Nous rencontrons toujours des problèmes d'accès aux disques FAS02SGW. Nous travaillons avec diligence pour rétablir complètement le service d'ici demain matin. Nous sommes désolés pour le désagrément et vous remercions de votre patience et de votre compréhension.

---

Mise à jour:

A partir de 15h15, le 17 juin, Certains lecteurs partagés sur FAS02SGW se sont rétablis et sont disponibles par intermittence. Nous continuons à enquêter et à résoudre le problème.

--

Les lecteurs partagés FAS02SGW sont actuellement indisponibles. 

A partir de 9h15, le 17 juin, le service FAS02SGW sont actuellement indisponibles. Nous analysons la situation et travaillons à résoudre le problème rapidement. Nous publierons de l’information à jour dès que nous en saurons plus.

Si vous avez des questions ou des préoccupations, veuillez communiquer avec le bureau de service des TI par courriel à help@concordia.ca ou par téléphone au 514-848-2424, poste 7613.




Back to top

© Concordia University