notice
November 27: Network Maintenance (Phone service)
IITS will be performing system maintenance on Wednesday, November 27, 2024 between 5:00am to 7:00am.
There will be an intermittent interruption of the following services during this time:
• Phone service (including desk phones, analog devices, and softphones).
• Web access to Cisco Unified communication SelfCare Portal (phone configuration webpage).
• CiscoPCA Tool and Voicemail IMAP connection.
If you have any questions or concerns, please contact the IT Service Desk by email at help@concordia.ca or call 514-848-2424, ext. 7613.
27 novembre: Maintenance du réseau (service téléphoniques)
L'IITS effectuera une maintenance du système le mercredi 27 novembre 2024 entre 5h00 et 7h00.
Il y aura une interruption intermittente des services suivants pendant cette période:
- Service téléphonique (y compris les téléphones de bureau, les appareils analogiques et les softphones).
- Accès web à Cisco Unified communication SelfCare Portal (page web de configuration du téléphone).
- Outil CiscoPCA et connexion IMAP à la messagerie vocale.
Si vous avez des questions ou des préoccupations, veuillez communiquer avec le bureau de service des TI par courriel à help@concordia.ca ou par téléphone au 514-848-2424, poste 7613.