notice
MAR 2: SAP Ariba implements browser compatibility update
Starting March 2, 2024, SAP Ariba applications, currently accessed via Unity under "My Purchase Requisitions," will require the use of specific web browsers for optimal performance and increased security:
Google Chrome (version 88 or higher)
- Microsoft Edge (version 88 or higher)
Mozilla Firefox (version 87 or higher)
Apple Safari (version 15 or higher)
- Mobile Safari on iPad (version 15 or higher)
Accessing SAP Ariba with older web browsers will no longer be supported. This change will not affect users with Concordia-issued devices, as they are currently using supported web browsers.
Should you encounter difficulties accessing SAP Ariba on a personal device, kindly ensure your web browser is updated to a supported version.
For any further assistance, please reach out to the IT Service Desk by email at help@concordia.ca or call 514-848-2424, ext. 7613.
Compatibilité des navigateurs web pour accéder à SAP Ariba, effectif le 2 mars
Les utilisateurs des systèmes Unity sont invités à mettre à jour leurs navigateurs afin d’accéder à "Mes demandes d'achat"
À partir du 2 mars 2024, les applications SAP Ariba, actuellement accessibles via Unity sous "Mes demandes d'achat", nécessiteront l'utilisation de navigateurs web spécifiques pour des performances optimales et une sécurité accrue :
Google Chrome (version 88 ou supérieure)
Microsoft Edge (version 88 ou supérieure)
Mozilla Firefox (version 87 ou supérieure)
Apple Safari (version 15 ou supérieure)
Safari mobile sur iPad (version 15 ou supérieure)
L'accès à SAP Ariba avec des navigateurs web plus anciens ne sera plus disponible. Ce changement n'affectera pas les utilisateurs qui ont des appareils fournis par Concordia, car les navigateurs web pris en charge sont automatiquement mis à jour.
Si vous rencontrez des difficultés à accéder à SAP Ariba sur un appareil personnel, veuillez vous assurer que votre navigateur web est mis à jour vers une version prise en charge.
Pour toute assistance supplémentaire, veuillez contacter le Service d'assistance informatique par courriel à help@concordia.ca ou en appelant le 514-848-2424, poste 7613.