notice
March 31: Incoming external emails not being received - Resolved
Update: As of 7:45 p.m., Incoming external emails are being received.
--
As of 4:45 p.m., March 31: Emails sent from external email accounts are not being received. We are investigating and working quickly to resolve these issues. We will be updating this information as we know more.
If you have any questions or concerns, please contact the IT Service Desk by email at help@concordia.ca or call 514-848-2424, ext. 7613.
Les courriels d'expéditeurs externes ne sont pas reçus
MISE À JOUR: à partir de 19 h 45, des courriels externes sont reçus.
--
À partir de 19 h 45, le 31 mars : Les courriels envoyés à partir de comptes externes ne sont pas reçus. Nous analysons la situation et travaillons à résoudre le problème rapidement. Nous publierons de l’information à jour dès que nous en saurons plus.
Si vous avez des questions ou des préoccupations, veuillez communiquer avec le bureau de service des TI par courriel à help@concordia.ca ou par téléphone au 514-848-2424, poste 7613.